Πολιτική Επιστροφών

Η ”ΠΑΤΟΥΣΑ” αναλαμβάνει ΔΩΡΕΑΝ την πρώτη (1η) επιστροφή όλων των προϊόντων αφού πρώτα προηγηθεί ενημέρωση.

Οι επιστροφές όλων των προϊόντων στις οποίες ο πελάτης επιθυμεί επιστροφή χρημάτων (λάθος νούμερο, αλλαγή γνώμης κ.α) γίνονται με δική του επιβάρυνση.

Απαραίτητη προϋπόθεση για την επιστροφή προϊόντων είναι αυτή να γίνεται εντός 15 ημερολογιακών ημερών (από την ημέρα αγοράς), να υπάρχει άθικτη η αρχική συσκευασία (με χαρτιά, ταμπελάκια κ.α) και να έχετε στην κατοχή σας το σχετικό παραστατικό αγοράς που αποδεικνύει την συναλλαγή (π.χ, Απόδειξη Λιανικής, Τιμολόγιο Πώλησης/Δελτίο Αποστολής κ.ο.κ).

Στη συνέχεια επικοινωνήστε μαζί μας είτε τηλεφωνικά (+302421038831) είτε με e-mail (patousa.shoes@gmail.com) για να μας ενημερώσετε ότι προτίθεστε να αλλάξετε ή να επιστρέψετε το προϊόν.

Αναιτιολόγητη Υπαναχώρηση Καταναλωτή (άρθρο 4 § 10 ν. 2251/1994, σε συνδυασμό με ΚΥΑ Ζ1-891/2013)

Το ειδικό δικαίωμα του καταναλωτή για αναιτιολόγητη υπαναχώρηση
Ειδικώς στην περίπτωση που ο χρήστης/πελάτης είναι φυσικό πρόσωπο (δηλαδή όχι νομικό πρόσωπο, ακόμα και μη κερδοσκοπικό) που αγοράζει προϊόντα εξ αποστάσεως από το ηλεκτρονικό κατάστημα https://patousa.gr/ αποκλειστικά για ιδιωτική του χρήση κι όχι στο πλαίσιο της επαγγελματικής του δραστηριότητας (στο εξής “ο καταναλωτής”) δικαιούται να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως από την εξ αποστάσεως αγορά ενός προϊόντος εντός αποκλειστικής προθεσμίας δεκατεσσάρων (15) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παράδοσης της φυσικής κατοχής του προϊόντος στον ίδιο ή σε εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπό του, επιστρέφοντας το προϊόν στην αρχική του κατάσταση.

Η υπαναχώρηση του καταναλωτή είναι αναιτιολόγητη, χωρίς ο καταναλωτής να είναι υποχρεωμένος να επικαλεσθεί λόγους που να δικαιολογούν την υπαναχώρηση, καθώς και χωρίς οικονομική επιβάρυνση του καταναλωτή υπό την προϋπόθεση πως η επιστροφή έχει γίνει με την μεταφορική εταιρεία SPEEDEX.
ή, με εξαίρεση την επιβάρυνσή του για τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος και τυχόν μείωση της αξίας του προϊόντος στις ειδικά αναφερόμενες κατωτέρω περιπτώσεις.
Ο πελάτης είναι υποχρεωμένος να διατηρεί την απόδειξη αγοράς και να την προσκομίζει κατά την αλλαγή. Εάν το προϊόν δεν πληρεί τους προαναφερθέντες όρους, θα επιστρέφεται στον αποστολέα.


Διαδικασία & Τρόποι Επιστροφής προϊόντων

Α) Στο φυσικό μας κατάστημα:
Μπορείτε να επισκεφθείτε το φυσικό μας κατάστημα όπου το προσωπικό μας θα ελέγξει την κατάσταση του προϊόντος και θα σας εξυπηρετήσει. Αν επιθυμείτε να πραγματοποιήσετε αντικατάσταση του προϊόντος ή αλλαγή του προϊόντος με κάποιο άλλο, συστήνεται να επικοινωνήσετε προηγουμένως με το κατάστημα μας, ώστε να επιβεβαιώσετε την διαθεσιμότητα του νέου προϊόντος.
Β) Επιστροφή με την μεταφορική εταιρεία SPEEDEX, όπως αναφέρεται παραπάνω.